Serwis
Serwis skupia najlepszych specjalistów obróbki skrawaniem naszej firmy.
Zadania grupy mieszczą się w systematycznym utrzymywaniu kontaktów z klientami w ramach obsługi przed- i posprzedażnej.
Nasi fachowcy są w stanie usatysfakcjonować wszystkich użytkowników naszych wyrobów w zakresie przygotowania do pracy urządzeń i pełnego wykorzystania możliwości technicznych.
Zakres działań Serwisu obejmuje:
- szkolenie w zakresie technologii wykonania, przygotowania i prawidłowej eksploatacji produkowanych przez Fenes wyrobów
- doradztwo techniczne w zakresie doboru i prawidłowej eksploatacji pił oraz narzędzi trzpieniowych produkowanych przez Fenes
- rozwiązywanie problemów z klientem wynikających z zastosowania naszych wyrobów - reklamacje
- spełnianie potrzeb klienta w zakresie opracowywania narzędzi specjalnych i sposobu ich użycia
Skontaktuj się z nami:
- Tomasz Konieczny
Specjalista ds. Serwisu
tel. 607 040 303
poczta elektroniczna: serwis@fenes.com.pl
Reklamacje
Sposób składania reklamacji:
- pocztą tradycyjną na adres Spółki,
- faksem pod numerem 25 6325251 w. 395,
- pocztą elektroniczną na adres: jakosc@fenes.com.pl,
- w siedzibie Spółki.
Składając reklamację należy dostarczyć:
- nazwę i adres reklamującego,
- reklamowany wyrób, jego opis oraz informację o napotkanym problemie,
- informację o wnioskowanym zadośćuczynieniu.
Termin rozpatrywania reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.