
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie,

doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami,

nastawienia na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów,

znajomość branży narzędziowej oraz drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
Twoje zadania:

aktywne i samodzielne pozyskiwanie kontrahentów (dystrybutorzy i sieci handlowe) oraz budowanie relacji handlowych,

prowadzenie strategicznych negocjacji i zawieranie kontraktów handlowych,

przygotowanie atrakcyjnych ofert eksportowych, ich aktualizacja oraz nadzór nad realizacją procesu zamówień,

badanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,

implementacja strategii,

dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:

umowę o pracę,

premię zależną od wyników,

ciekawą, pełną wyzwań i rozwoju zawodowego pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wolnymi weekendami

system benefitów pozapłacowych oraz program Multisport

możliwość udziału w międzynarodowych realizacjach i przedsięwzięciach.
Komentarze: 0