bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację zarówno w mowie, jak i piśmie,
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami,
nastawienia na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów,
znajomość branży narzędziowej oraz drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
Twoje zadania:
aktywne i samodzielne pozyskiwanie kontrahentów (dystrybutorzy i sieci handlowe) oraz budowanie relacji handlowych,
prowadzenie strategicznych negocjacji i zawieranie kontraktów handlowych,
przygotowanie atrakcyjnych ofert eksportowych, ich aktualizacja oraz nadzór nad realizacją procesu zamówień,
badanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
implementacja strategii,
dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.
Oferujemy:
umowę o pracę,
premię zależną od wyników,
ciekawą, pełną wyzwań i rozwoju zawodowego pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wolnymi weekendami
system benefitów pozapłacowych oraz program Multisport
możliwość udziału w międzynarodowych realizacjach i przedsięwzięciach.
Komentarze: 0